Gilera DNA 50

Gilera DNA 50

Bemutatkozás, témamegjelölés

2020. május 26. - vermes tibi2

Tizenöt év kihagyás után néhány éve újra motorokkal kezdtem foglalkozni. Panelból kertes házba öltöztünk, s kellett egy jármű, amivel munkába járok. Veterán motorokkal próbálkoztam, de egyik sem volt tökéletesen alkalmas arra, hogy napi rendszerességgel Debrecen belvárosán át közlekedjek vele. Végül úgy döntöttem, a veterán motorok megmaradnak hobbitárgynak (ezeknek mind külön blogot szenteltem, ott lehet követni a feltámasztásuk, átalakulásuk folyamatát), és lesz egy motorom, amit nem szerelek, csak közlekedek vele. Hosszas fontolgatás után erre a motorra esett a választásom: (a képek a netről valók, majd készítek a sajátomról is és lecserélem)

pack-front-led-turn-signal-for-gilera-dna-50_46310.jpg

gilera_dna_25kmh_zulassung_2006_1_lgw.jpg

Úgy volt, hogy erről a motorról nem vezetek blogot, hiszen elvileg nem volna miről, mivel nem kell szerelni. De az elmúlt két év alatt néha bele-bele kellett piszkálnom; a hűtőfolyadékot cseréltem le, az ékszíjat is kicseréltem, meg az olajtartály szivárgását kellett orvosolnom. Szóval semmi komoly nem volt idáig.

Aztán most mutatkozott egy kicsit komolyabb hiba: a műszerfal a haldoklás jeleit mutatja. Ahogy a neten olvasom, ez típushiba. Márpedig a műszarfal fontos dolog, mivel nem csak azt mutatja, hogy mennyivel megyek, hanem számolja a megtett kilométereket, mutatja a benzinszintet és a hűtővíz hőmérsékletét. Ezt a problémát tehát meg kell oldani, s azt gondoltam, ez megérne egy blogbejegyzést. És akkor már csapjuk hozzá az eddigieket - általában készítettem a korábbi javításokról is fényképeket.

Úgyhogy ez a blog erről fog szólni.

A motorokról szóló blogjaim gyűjtőoldalát itt találod: https://vermesmotor.blog.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesgileradna.blog.hu/api/trackback/id/tr8415717506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása