Tizenöt év kihagyás után néhány éve újra motorokkal kezdtem foglalkozni. Panelból kertes házba öltöztünk, s kellett egy jármű, amivel munkába járok. Veterán motorokkal próbálkoztam, de egyik sem volt tökéletesen alkalmas arra, hogy napi rendszerességgel Debrecen belvárosán át közlekedjek vele. Végül úgy döntöttem, a veterán motorok megmaradnak hobbitárgynak (ezeknek mind külön blogot szenteltem, ott lehet követni a feltámasztásuk, átalakulásuk folyamatát), és lesz egy motorom, amit nem szerelek, csak közlekedek vele. Hosszas fontolgatás után erre a motorra esett a választásom: (a képek a netről valók, majd készítek a sajátomról is és lecserélem)
Úgy volt, hogy erről a motorról nem vezetek blogot, hiszen elvileg nem volna miről, mivel nem kell szerelni. De az elmúlt két év alatt néha bele-bele kellett piszkálnom; a hűtőfolyadékot cseréltem le, az ékszíjat is kicseréltem, meg az olajtartály szivárgását kellett orvosolnom. Szóval semmi komoly nem volt idáig.
Aztán most mutatkozott egy kicsit komolyabb hiba: a műszerfal a haldoklás jeleit mutatja. Ahogy a neten olvasom, ez típushiba. Márpedig a műszarfal fontos dolog, mivel nem csak azt mutatja, hogy mennyivel megyek, hanem számolja a megtett kilométereket, mutatja a benzinszintet és a hűtővíz hőmérsékletét. Ezt a problémát tehát meg kell oldani, s azt gondoltam, ez megérne egy blogbejegyzést. És akkor már csapjuk hozzá az eddigieket - általában készítettem a korábbi javításokról is fényképeket.
Úgyhogy ez a blog erről fog szólni.
A motorokról szóló blogjaim gyűjtőoldalát itt találod: https://vermesmotor.blog.hu/