Gilera DNA 50

Gilera DNA 50

Kína győzött, az olaszok kiestek

2020. október 27. - vermes tibi2

Egy hajszálon múlott...

Már az is egy hajszálon múlott, hogy nem tudtam megjavítani az eredeti hibát (hibakeresés közben elfüstölt az IC) és most is egy hajszálon múlott. Egy hajszálrepedésen.

Volt ugyanis két műszeregységem, az egyikben a kijelző vezérlő IC-je volt rossz, a másikban meg a kijelző (más hibái is voltak, meg volt égve a panel, de ezt ki tudtam javítani). A megoldás tehát egyszerű: ki kell cserélni a kijelzőket!

Ez azonban elég kényes művelet. A saját műszeregységemből egyszer már kiforrasztottam meg visszatettem a kijelzőt, de most hiába bántam vele olyan óvatosan, mint a hímes tojással, sajnos másodjára nem sikerült a transzplantáció. Egy apró, kattanó hang, és:

dscn4081.JPG

Szóval, mindkét kijelzőm tönkrement. Bosszantó.

Úgyhogy nem halogattam tovább: befaragtam a kínai műszert a gyári helyére.

dscn4085.JPG

dscn4084.JPG

dscn4082.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesgileradna.blog.hu/api/trackback/id/tr1016260074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása