Amikor megvettem a motort, majdnem mindene gyári állapotban volt. A visszapillantó tükröket cserélte le az előző gazdája (megkaptam az eredetieket is), a másodlagos levegőszűrő rendszer volt teljesen eltávolítva a kipufogóról, valamint a hátsó sárvédő toldata, a rendszámtáblatartó-rész is hiányzott. Ennek a hiánya elég gyakori a DNA-knál, mert így sportosabb a motor külseje. Viszont van két hátránya: esőben felcsap, valamint így nem felel meg a KÖHÉM rendeletben foglaltaknak, mert minden járművön kötelező hátul piros színű fényvisszaverő prizmát elhelyezni, ez meg a DNA-knál pont ezen az alkatrészen van gyárilag.
Hogy ne adjak esély az akadékoskodó rendőröknek, szereltem fel hátra egy prizmát:
Rendszeresen nézegettem az apróhirdetéseket, hogy árulnak-e ilyen sárvédőtoldatot. Két év keresgélés után találtam egyet - nem volt borzasztóan drága, ráadásul a hátsó idexeket tartó résszel és az egyik indexszel együtt adták.
Eredetileg 125-ös vagy 180-as DNA-n lehetett, mert a prizma fölötti részen látszik a helye a rendszámtábla-világító résznek.